Oferta

W cenie wesela zapewniamy:

  • dania główne, zupy i przystawki z menu,
  • tort weselny,
  • pokój dla Państwa Młodych,
  • profesjonalną obsługę kelnerską w trakcie uroczystości,
  • soki i napoje,
  • ciasta, lody i owoce,
  • chleb dla Pary Młodej oraz szampan na powitanie,
  • dekoracja okien światłem,
  • parking dla Gości.

Cennik Kalkulator ceny wesela

  • Wesele 270 zł/os. (135 zł/os. dla dziecka do 12 lat)
  • W roku 2025 cena za osobę dorosłą wynosi 300 zł, a za dziecko do lat 12 - 150 zł.
  • Nocleg 70 zł/os. lub 120 zł/os.
    (sprawdź rozkład pokoi)
  • Poprawiny 50 zł/os. (+15 zł/os. nowe danie)
  • Czerwony dywan na wejściu 250 zł
  • Stół wiejski 1500 zł

Organizujemy

  • chrzciny,
  • komunie,
  • rocznice,
  • konsolacje,
  • imprezy z każdej okazji.

Cennik

  • Chrzciny 220 zł/dorosły i 110 zł/dziecko
  • Konsolacje od 50 zł/os.
  • Inne imprezy okolicznościowe 220 zł/dorosły i 120 zł/dziecko

Zorganizuj chrzciny w naszym lokalu - zarezerwuj termin już teraz!

Dane kontaktowe

Możemy zorganizować dla Państwa zarówno oficjalny bankiet, jak i firmowego grilla dla pracowników. Prosimy o przekazanie szczegółowych informacji (kontakt) - przygotujemy Państwu spersonalizowaną ofertę.

Cennik

  • Organizacja imprezy od 160 zł/os.

Pokoje hotelowe

Nasza część hotelowa jest w stanie zapewnić nocleg dla 103 Gości.

  • 11 pokoi 2-osobowych
  • 10 pokoi 3-osobowych
  • 4 pokoje 4-osobowe
  • 1 pokój 5-osobowy
  • 5 pokoi 6-osobowych

Rozkład pokoi

Parter

Przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

  • Pokój nr 19 2 os.70 zł/os.
Poziom I
  • Pokój nr 2 2 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 3 6 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 4 6 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 5 6 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 6 (dla Pary Młodej) 2 os.
  • Pokój nr 7 (z łazienką) 5 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 8 6 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 9 6 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 10 3 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 11 4 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 12 3 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 13 2 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 14 2 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 15 2 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 16 2 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 17 3 os.70 zł/os.
  • Pokój nr 18 4 os.70 zł/os.
Poziom II

Pokoje o podwyższonym standardzie. Każdy pokój z łazienką.

  • Pokój nr 20 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 21 2 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 22 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 23 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 24 2 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 25 2 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 26 2 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 27 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 28 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 29 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 30 3 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 31 4 os.120 zł/os.
  • Pokój nr 32 4 os.120 zł/os.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy posiadacie Państwo pokoje noclegowe lub ofertę pobliskich hoteli? Kiedy goście muszą wymeldować się z pokoi?

    Posiadamy ponad 100 miejsc noclegowych. Po weselu doba hotelowa kończy się o 12:00, zaś po poprawinach o 21:00. Pokoje o niższym standardzie dostępne są w cenie 70 zł/os, zaś nowe pokoje o podwyższonym standardzie w cenie 120 zł/os.
  2. Jaka jest minimalna ilość osób za jakie trzeba zapłacić, aby zorganizować wesele?

    W weekendy oraz w okresie Wielkanoc - Wszystkich Świętych minimalna ilość osób to 100, w pozostałych terminach nie wymagamy minimalnej ilości.
  3. Czy jest parking i czy są pobierane jakieś opłaty?

    Parking jest bezpłatny, pomieści około 70 pojazdów.
  4. Czy sala posiada klimatyzację i czy są pobierane dodatkowe opłaty za jej używanie?

    Klimatyzacja jest dostępna i nie pobieramy za nią opłat.
  5. Czy jest wydzielone miejsce dla palących?

    Palenie jest możliwe na zewnątrz budynku.
  6. Z czego wykonany jest parkiet? Czy jest ślisko? Jak duża jest powierzchnia taneczna? Czy orkiestra znajduje się w tym samym pomieszczeniu co stoliki?

    Parkiet wykonany jest z gresu niepolerowanego. Powierzchnia taneczna to około 80m2 w zależności od układu stołów. Tak, orkiestra znajduje się w tym samym pomieszczeniu co stoliki.
  7. Czy jest dostępny osobny stolik dla zespołu? Czy płacimy za te osoby pełna opłatę? Czy są zniżki lub możliwość ustalenia odrębnego menu dla tych osób?

    Tak, jest dostępny oddzielny stolik dla zespołu - dla nich obowiązuje zniżka 50%. Niestety nie oferujemy innego menu dla tych osób.
  8. Jakie są opłaty za dzieci? Czy posiadają Państwo udogodnienia dla karmiących matek?

    Dzieci do lat 12 obowiązuje 50% ceny osoby dorosłej. Dla karmiących matek udostępniamy pokój hotelowy.
  9. Czy można przynieść własny alkohol? Czy pobierana jest tzw. „opłata korkowa”? Jeżeli tak to w jaki sposób jest liczona? Jakie są ceny alkoholu w lokalu i jakie marki są dostępne? Kto dysponuje alkoholem? Gdzie przechowywany jest alkohol i kto ma dostęp do tego miejsca? Czy jest to miejsce pod kluczem? Czy jest dostępna lodówka na alkohol i czy są z nią związane jakieś opłaty?

    Tak, można przynieść własny alkohol. W cenie wesela nie zapewniamy alkoholu. Nie pobieramy „opłaty korkowej”. Alkohol jest dostępny w oddzielnym pomieszczeniu, pod kluczem, w zamrażarce. Dostęp do alkoholu mają osoby upoważnione przez Organizatorów (ew. kelnerzy). Nie pobieramy żadnych opłat za przechowywawnie i chłodzenie alkoholu.
  10. Gdzie można skosztować potraw weselnych? Czy zapewniają Państwo darmową degustację potraw weselnych?

    Nie, dania dostępne są tylko w trakcie wesel. Nie zapewniamy degustacji.
  11. Czy jest dostępny tzw. „stół wiejski”? Czy można dostarczyć własne wyroby? Jakie są opłaty?

    Tak, jest to usługa dodatkowa i jej koszt wynosi 1500 zł.
  12. Czy możemy po weselu zabrać jedzenie? Kiedy można je odebrać? Czy zapewniają Państwo pojemniki?

    Tak, można zabrać wszystko co pozostanie po uroczystości. Nie zapewniamy pojemników, za pobrane naczynia pobieramy kaucję.
  13. Gdzie usytuowana jest kuchnia? Czy widać ją z sali? Czy jest możliwość zobaczenia kuchni?

    Kuchnia położona jest za salą, widać jedynie drzwi. Tak, jest możliwość zobaczenia kuchni.
  14. Czy płacimy za stłuczoną zastawę i kieliszki? Jeżeli tak to jakie są koszty?

    Przy większych szkodach (>100zł) pobierane są opłaty.
  15. Ile kawy, herbaty, soków, wody przypada na jedna osobę? Jakie są ewentualne dopłaty?

    Ilość nielimitowana.
  16. Czy w cenie są owoce? Jeżeli nie to jakie są koszty? Jakie owoce pojawią się na stole i w jakich ilościach?

    W cenie są owoce - ananas, winogrono, kiwi, banan + owoce sezonowe.
  17. Czy w cenie są ciasta i tort? Jeżeli nie to jakie są koszty? Ile ciast pojawi się na stole? Czy można wnieść swoje ciasta i tort? Czy są jakieś opłaty z tym związane?

    Ciasta, a także tort weselny (o średnicy do 120 cm) są w cenie. Na stole pojawi się 10 rodzajów ciast. Po wcześniejszym uzgodnieniu można wnieść swoje ciasta i tort - nie ma związanych z tym opłat.
  18. Czy jest chłodnia na tort i ciasta? Jaka jest maksymalna średnica tortu aby nie było problemów np. z przeniesieniem go przez drzwi?

    Tak, jest chłodnia. Maksymalna średnica wynosi 120 cm.
  19. Jaka jest ilość gorących posiłków, ilość zimnych przekąsek? Czy można gdzieś zobaczyć przykładowe menu?

    W cenie wesela zapewniamy 6 dań gorących i 12 zimnych przekąsek. Menu jest dostępne pod adresem http://wesele-zamkowa.pl/menu.
  20. Czy posiłki przygotowywane są na miejscu czy zajmuje się tym jakaś zewnętrzna firma?

    Dania przygotowywane są na miejscu przez naszych kucharzy.
  21. Jakie napoje są serwowane na weselu? Proszę podać marki napoi. Jaka jest pojemność butelek stawianych na stole? Czy soki podawane są w kartonikach czy w dzbankach?

    Podczas wesela serwujemy markowe napoje gazowane (Coca-cola/Pepsi, Fanta, Sprite), soki i wodę. Soki stawiane sa w dzbankach, woda w butelkach 0,7l, a napoje gazowane w butelkach 1l.
  22. Czy gwarantujecie Państwo szampan na powitanie? Jeżeli tak to jakiej jest marki i czy są jakieś dodatkowe opłaty?

    Tak, jest szampan (wino musujące) na wejście w cenie.
  23. Czy gwarantujecie Państwo powitanie chlebem weselnym i solą? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?

    Zapewniamy chleb weselny i sól na powitanie.
  24. O której godzinie musi skończyć się bal weselny? Czy jest możliwość przedłużenia tego czasu i czy są z tym związane jakieś opłaty? Jeżeli tak to jakie?

    Koniec imprezy weselnej jest o godzinie 6:00. Jest możliwość wydłużenia tego czasu - koszt wynosi 200zł za każdą rozpoczętą godzinę.
  25. Czy zgodzą się Państwo na przeprowadzenie pokazu sztucznych ogni? Czy mogą Państwo zapewnić jakieś dodatkowe atrakcje?

    Tak, pokaz może zostać przeprowadzony przez uprawnioną do tego firmę. Oferujemy 7 minutowy pokaz sztucznych ogni w cenie 3200 zł.
  26. Czy można zobaczyć toalety? Czy w czasie wesela będzie ktoś odpowiedzialny za czystość toalety i jej wyposażenie w ręczniki, papier, mydło?

    Tak, można. Podczas całej uroczystści osoba sprzątająca zadba o wszelkie środki czystości.
  27. Czy udostępnią nam Państwo miejsce na przechowywanie cennych rzeczy i prezentów? Czy Posiadacie Państwo sejf? Czy poniesiemy za to jakieś opłaty?

    Dostępny jest pokój dla Państwa Młodych - posiada sejf i jest zamykany na klucz. Zarówno za pokój dla Państwa Młodych jak i sejf nie ponoszą Państwo żadnych opłat.
  28. Czy Państwa sala do wynajęcia posiada szatnię? Czy w czasie wesela będzie ją ktoś obsługiwał? Czy pobierane są za korzystanie z szatni jakieś opłaty?

    W cenie wesela dostępna jest dla Państwa szatnia z obsługą.
  29. Do kiedy należy podać ostateczną liczbę gości? Do kiedy należy ostatecznie ustalić menu?

    Ostateczna liczba gości, a także menu musi zostać podane najpóźniej 14 dni przed weselem.
  30. Czy w czasie wesela będzie dostępny ktoś z kadry kierowniczej?

    Podczas wesela obecny będzie cały czas jeden z kierowników.
  31. Czy możemy przyjrzeć się organizacji innych wesel? Kiedy można się umówić i na jakich zasadach?

    Jest możliwość zobaczenia imprezy w inny weekend - należy uprzednio się umówić.
  32. Jaka jest wielkość zaliczki? Kiedy trzeba ją wpłacić? Kiedy płacimy resztę?

    Zaliczka dla wesel wynosi 3000 zł, a dla pozostałych imprez 500 zł. Zaliczka jest wpłacana podczas podpisywania umowy, a reszta kwoty na 14 dni przed imprezą.
  33. Czy możemy sami wybrać zespół muzyczny?

    Nie zapewniamy zespołu muzycznego - Państwo Młodzi decydują o jego wyborze.
  34. Czy prąd, gaz, woda są wliczone w cenę wynajmu czy płaci się za nie dodatkowo? Czy za oświetlenia wykorzystywane przez płaci się dodatkowo?

    Wszelkie opłaty za media (prąd, gaz, woda) są wliczone w cenę. Podstawowe oświetelenie jest w cenie - dodatkowo oferujemy oświetlenie lampami na zewnątrz i wewnątrz budynku - cena wynosi od 300 zł (w zależności od wymagań).
  35. Jak będzie udekorowana sala i stoły? Czy mamy wpływ na dekorację? Jak będzie wyglądała dekoracja? Czy dekoracja jest w cenie? Jeżeli nie to jakie są koszty?

    Stoły będą udekrowoane jak na zdjęciach w zakładce Menu. Dekoracja jest w cenie.
  36. Czy za obsługę dodatkowo płacimy? Ile osób przypada na jednego kelnera?

    Obsługa jest w cenie. Na jednego kelnera przypada 30-40 osób.
  37. Pod jakimi warunkami mogą nam Państwo wypowiedzieć umowę?

    Warunki wypowiedzenia są regulowane w umowie.
  38. Czy obok będą odbywały się inne imprezy? Czy nie będziemy sobie przeszkadzać?

    Podczas wesel nie odbywają się inne imprezy. Jedynie podczas Komunii, gdy są one mniej liczne, mogą być maksymalnie 4.
  39. Czy możemy sami zaproponować układ stołów na sali restauracyjnej?

    Tak, mogą Państwo zaproponować własny układ stołów.
  40. Czy jest jakiś portal ślubny, na którym można przeczytać opinie na temat obiektu?

    Większość opinii mogą Państwo znaleźć na naszym profilu Facebookowym, a także na licznych forach internetowych.
  41. Czy w czasie wesela sala jest zamknięta dla gości z zewnątrz?

    W czasie wesela sala jest niedostępna dla gości z zewnątrz, brama wyjazdowa otwierana jest na życzenie.
  42. Czy siedzenia i stół pary młodej będą przystrojone przez lokal? Czy jest to w cenie?

    Dekoracja stołu Państwa Młodych jest w cenie.
  43. Czy posiadają Państwo świeczniki? Czy udostępniają Państwo wazony na kwiaty? Czy serwetki są w cenie?

    Świeczniki, wazony, a także płócienne białe serwetki są w cenie.
  44. Czy są karteczki z imionami dla gości? Kto będzie je rozkładał na stołach? Czy to jest w cenie? Czy możemy sami decydować o rozmieszczeniu gości?

    Nie zapewniamy karteczek z imionami gości. Państwo Młodzi decydują o rozmieszczeniu gości.
  45. Czy w obiekcie znajduje się agregat prądotwórczy? Czy w razie braku prądu poniesiemy dodatkowe koszty za korzystanie z agregatu?

    Tak, posiadamy agregat prądotwórczy. W razie braku prądu nie poniosą Państwo dodatkowych opłat.
  46. Jakiej pojemności kieliszki Państwo posiadacie? Czy możemy wybrać pojemność jaka nam odpowiada?

    Posiadamy jedynie kieliszki o pojemności 30 ml.
  47. Od jak dawna działa Państwa lokal? Jak wiele imprez zorganizowaliście Państwo w Tym czasie?

    Dom Weselny "Zamkowa" działa od 2007 roku. Rocznie organizujemy około 60 imprez.